Gdzieś u podnóża gór Greyhaven stoi opuszczony dworek. Dom ten był kiedyś siedzibą wysokiego maga, Ithyndrusa, lecz po jego śmierci stał się siedliskiem kruków i innych padlinożerców. Za dnia obozujący w pobliskich lasach bandyci łupią posiadłość. O zmroku, dwór należy do upiorów, które wznoszą się z krypt, przynosząc straszną śmierć każdemu na tyle nierozsądnemu by pozostać w murach posiadłości.
Fantasy Flight Games zapowiada nowy dodatek do Descent. W Dworze Kruków (Manor of Ravens) kilku bohaterów odważyło się przekroczyć próg posiadłości z zamiarem wykorzenienia mieszkającego tam zła. W środku bohaterowie zmierzą się ze strasznymi potworami. Dwa z nich możemy poznać już teraz.
Desperaci i Przestępcy
Jedyni drapieżnicy, którzy przeżyli w każdym klimacie i kulturze, bandyci biorą to, czego chcą, żerują na niepowodzeniach innych, i żałują jedynie wysiłku, którego wymagają ich chore czyny. Plagi rozbójników nigdy się nie pozbyto i to na bohaterów Terrinoth spada zadanie trzymania ich w ryzach, jeśli tego nie zrobią sami padną ofiarą ich szybkich ostrzy i podstępnych sztuczek.
Najmocniejszą stroną bandytów w Dworze Kruków jest ich wszechstronność w walce, zarówno zasięgowej, jak i wręcz. Bandyci posiadają jako opcję ikonę Zasięg (Ranged), która pozwala im trzymać się w bezpiecznej odległości od bohaterów, jak również kostki odpowiadające za zadawanie sporych obrażeń w walce wręcz. Wszyscy bandyci mają również w swoim repertuarze Grabież (Pillage). Mogą za jego pomocą zaatakować sąsiedniego bohatera, jeśli atak się powiedzie, a bohater zostanie znokautowany jedna z jego kart przeszukiwania trafi z powrotem do talii. W ten sposób nie tylko utrudniają życie bohaterom, ale również zmniejszają ilość złota będącego nagrodą za wykonane zadania.
Bandyci mogą również powodować dodatkowe obrażenia, lub zatruwać bohaterów. Mistrzowie w tym fachu mogą nawet skorzystać z Czarnej Trucizny (Black Venom), której aplikacja nie tylko zatruwa bohatera, ale dodatkowo nakłada na niego status Skazanego (Doomed). Skazanie powoduje, że bohater za każdym razem gdy otrzyma obrażenia będzie dodatkowo cierpieć, aż do momentu gdy zdecyduje się poświęcić chwili na uleczenie się z tego stanu.
Nawiedzające Widmo
Na widok wyłaniającego się z krypty upiora nawet najodważniejsi odwracają się i uciekają. Jeśli nie przerazi ich wygląd ducha, na pewno przerażą się jego nawoływania. Usłyszeć je to tak jak zaprosić samą śmierć, a potem złożyć swój los w jej złowrogiej woli. Aura zagłady, która otacza dom kryjący w sobie upiory jest więcej niż wystarczająca, aby odstraszyć wszystkich, oprócz najmniej rozsądnych poszukiwaczy przygód.
Jeśli zaprzęgniesz upiory do walki z bohaterami możesz być pewien, że w sercach twoich przeciwników zagości strach. Upiory mogą atakować w walce wręcz, przy użyciu swoich widmowych pazurów, lub z daleka korzystając ze swoich mrocznych nawoływań. W walce każdy upiór ma możliwość Skazać bohatera zwiększając tym samym otrzymywane przez niego obrażenia.
Dodatkowo każdy upiór posiada umiejętność Zew Śmierci (Death Cry). Użycie jej na pobliskim bohaterze pozwala przetestować jego siłę woli. Jeśli bohater nie przetrwa tej próby możesz wybrać czy chcesz go Skazać, czy zadać mu obrażenia, pozbawiając go części jego siły woli i pozwalając zadać jeszcze więcej obrażeń. Potężne widma posiadają umiejętność Żniwiarza (Reaper). Ilekroć któryś bohater w zasięgu pięciu pól od potężnego widma zostanie ogłuszony może ono się natychmiast przenieść do niego i zaatakować. Ponieważ siła widma wzrasta wraz ze słabnącą siłą woli bohaterów, obrażenia zadawane w rundzie mogą wzrosnąć do naprawdę sporych wartości.
Wkrocz do Dworu
W Dworze Kruków drzwi nawiedzonej posiadłości stanęły otworem wyzywając tych, którzy śmią zwać się bohaterami. Bandyci i upiory powstały by służyć Mrocznemu Władcy. Ale wśród bohaterów też pojawią się nowe osoby z nowymi umiejętnościami. Niedługo okaże się kto zasili ich szeregi.